niedziela, 17 maja 2009

Jak dotrzeć do klienta z usługą prawną

Dalej pociągniemy wątek reklamy kancelarii adwokackiej. Jak już wcześniej wspominaliśmy, kancelaria mają zakaz reklamowania się. "Reklama" opiera się tylko na prezentacji danych kontaktowych firmy prezentowanych w książkach telefonicznych czy katalogach firm bez możliwości wyróżniania takiej wizytówki. Oczywiście wiele kancelarii nie stosuje sie do tej nieracjonalnej regulacji. Czasy się zmieniły, otoczenie kancelarii rozbudowało się znacząco o nowych konkurentów w postaci róznego rodzaju firm prawnych, kancelarii prawniczych, doradców prawnych, którzy wchodzą w obszar działalności do tej pory zarezerwowany dla adwokatów i radców prawnych. Przecież kancelarie muszą w jakiś sposób dotrzeć do klienta, wyróżnić się na tle innych, pokazać się na zewnątrz. Samo rozdawanie wizytówek klientom może nie wystarczyć. Inne firmy prawne korzystają z przywileju reklamy i skutecznie docierają do potencjalnych klientów, którzy mogliby trafić do adwokata czy radcy. Wszędzie widać osoby rozdające ulotki, wkładające za wycieraczki samochodowe broszury, widać bannery na przystankach autobusowych, widać ogłoszenia o możliwości uzyskania wyższego odszkodowania. Takie firmy też powinny istenieć i działać, tylko dlaczego pozbawiać się szans na równą walkę. Tak czy inaczej, dobry i kompetentny adwokat czy radca prawny dadzą sobie radę.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza